Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.



Har du bytt blogg? Fin i så fall! 😄❤️ Bara så du vet är kommentarsrutan svart så man ser ite vad det står ovanför rutorna där man kan skriva saker! 😂 Haha, rörigt jag vet men du fattar kanske ändå! Kram från Minna!

PS. Vet du att vi har samma efternamn?! Bästa, helt klart!

Svar: Hej och vad kul att du har hittat hit! Bloggar dock fortfarande hos bloggo då denna blogg inte är helt färdig ännu. Ett exempel är kommentarsrutan, stort tack för upplysningen, ska absolut åtgärdas snarast! Denna blogg kommer inom kort börja användas men i dagsläget är det på bloggo du hittar mig! Whalehome är ju klart bästa namnet! Instämmer! Kram på dig med! <3
Rebecca Whalehome

2015-11-02 // 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback